1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Informujemy Państwa, iż z dniem 13 listopada 2017 roku nastąpiła zmiana adresu siedziby LZPS.
Wszelką pocztę w wersji papierowej, protokoły spotkań, itp. bardzo prosimy o przesyłanie na nowy adres!:
 
LUBUSKI ZWIĄZEK PIŁKI SIATKOWEJ        ul. Wazów 76,      65 - 191 Zielona Góra

Turniej "3" i"4" chłopców

altIV Ogólnopolski Turniej Mini-Siatkówki Chłopców

o Puchar Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 3 w Gubinie

 

Organizator: Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie

                        MLKS Volley Gubin

Termin: 2-3 (piątek, sobota) marzec 2018 r.

Miejsce: hala sportowa ZSLiT, ul.Krakowska 1 (link do mapy)

Kategorie: czwórki  (rocz. 2005) - 12 zespołów, trójki (rocz. 2006) - 12 zespołów

Zakwaterowanie i wyżywienie: Internat Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych - ul. Obrońców  Pokoju 20, obok Urzędu Gminy  (link do mapy)

Zgłoszenia: do 16  lutego (piątek) 2018 r. na adres e-mailowy: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , Tel.kontaktowy 723 298 377

UWAGA- decyduje kolejność zgłoszeń. Szkoła/klub może zgłosić maximum dwie drużyny w danej kategorii

Uwagi organizacyjne:

  • zespoły z woj.lubuskiego nie mogą korzystać z noclegów (ograniczona liczba łóżek),
  • zespołom  przysługuje tylko 1 rezerwowy zawodnik,
  • turniej będzie rozgrywany na 6 boiskach (3+3), każdy mecz to 1 set do 21 pkt, wg przepisów mini-siatkówki. każda drużyna rozegra 10 meczów.
  • system  rozegrania turnieju może ulec zmianie w zależności od ilości zgodzonych drużyn

Ramowy program turnieju:

czwartek 18.00-21.00 zakwaterowanie i kolacja zespołów , które to ujmą w karcie zgłoszenia

piątek 10.30 odprawa techniczna w hali

11.00-13.30  gry

13.00-15.00 zakwaterowanie i obiad

15.30-19.00 dalszy ciąg gier

19.15-20.15 kolacja

20.30 - spotkanie szkoleniowe trenerów

sobota 7.30-8.15 śniadanie

9.20-12.00 gry

12.30 zakończenie turnieju - rozdanie nagród

od 13.00 obiad  i wykwaterowanie

OPŁATY:

  • A - piątek: obiad, kolacja, nocleg - sobota :śniadanie / 60 zł
  • B - piątek: obiad, kolacja, nocleg - sobota :śniadanie, obiad / 75 zł
  • C - czwartek: kolacja, nocleg - piątek: śniadanie, obiad, kolacja, nocleg - sobota :śniadanie / 105 zł
  • D - czwartek: kolacja, nocleg - piątek: śniadanie, obiad, kolacja, nocleg - sobota :śniadanie obiad / 120 zł
Zgłoszone drużyny w kategorii CZWÓREK Zgłoszone drużyny w kategorii TRÓJEK
  • 1.
  • 2.
  • 3.
  • 4.
  • 5.
  • 6.
  • 7.
  • 8.
  • 9.
  • 10.
  • 11. VOLLEY SP3 Gubin I
  • 12. VOLLEY SP3 Gubin II
  • 1.
  • 2.
  • 3.
  • 4.
  • 5.
  • 6.
  • 7.
  • 8.
  • 9.
  • 10.
  • 11. VOLLEY SP3 Gubin I
  • 12. VOLLEY SP3 Gubin II

 

KARTA ZGŁOSZEŃ - UWAGA SZKOŁA/KLUB MOŻE ZGŁOSIĆ MAX 2 DRUŻYNY W KATEGORII

 

Szkoła / klub .............................................................................................................................................................................


Kategoria: czwórki: ilość drużyn ........................................................

                         trójki: ilość drużyn ........................................................

Łączna ilość ilość: zawodników .................

                                   opiekunów (kobiet ................, mężczyzn .................)

                                   kierowców .................

Tel.kontaktowy ...................................................................  e-mail .............................................................................................

Termin przyjazdu! ..................................................

Wersja opłat (A,B,C,D)  ........................................

 

Osoby do kontaktu z ramienia organizatorów:

Robert Siegel   tel. 691 265 449

 

Rozgrywki LZPS

KINDER+SPORT 2014